2 Mart 2009 Pazartesi


DONDURMAM ÇABUK ERİDİ

Bizden bir dondurmacıydı amca
Külahımda vişne, limon, vanilya
Koşamadan yetişecektim sokak sinemasına
Aheste aheste yiyecektim orada
Ama yetişip oturamadım koltuğuma
Dondurmam çabuk eridi can amca

Güneş birden battı limonla
Sıra geldi vişne ile beyaza
Hava sıcaktı, alnımdan terler akınca
O da aktı, tam damlayacakken ayağıma
Bekle dedim ama
Dondurmam çabuk eridi bey amca

Sanmıştım ki hep güzel var hayatta
Vanilya kadar aktı her şey dünyada
Yanılmışım, çok yanılmışım yazık bana
Zaman bile yerinde durmazken bir dakika
Vişnem de aktı bir anda
Dondurmam çabuk eridi be amca

Alışamadım bu karmaşık sokağa
Mor salkımlı evimde ulaştım rahata
Ellerim yapış yapış, girdim banyoya
Kiri temizlemek için muhtaçtım suyla sabuna
Kursağım da kaldı inan
Dondurmana ne oldu be amca!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder